ייעוץ עסקי למגזר הערבי

 

בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב בעלי עסקים רבים המבינים את החשיבות בייעוץ עסקי נכון לשם מקסום התהליכים העסקיים שלהם. כיום אנו רואים מגוון רחב של שווקים במדינת ישראל, אחד השווקים הגדולים ביותר הוא המגזר הערבי – אך יחד עם זאת עסקים רבים אינם יודעים איך להגיע לחדור אל המגזר בצורה נכונה ולמקסם את העסקים שלנו ככל האפשר. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך קאסם אלשעאפעי יועץ פיננסי ומלווה עסקי המתמחה במגזר הערבי פה לעשות לכם סדר.

מה זה ייעוץ עסקי?

ייעוץ עסקי הוא שם כללי למגוון רחב של שירותים הניתנים יחד עם יועץ עסקי בעל ניסיון בתחום אשר מאפיין את הצרכים שלכם ושל העסק שלכם ובונה יחד איתכם תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת, אסטרטגיות שיווק וחדירה לקהלים שונים, מציג עבורכם פתרון לבעיות קיימות ומסתכל על העסק שלכם מנקודה שכלית ואובייקטיבית ולא רגשית. יחד עם ייעוץ עסקי תוכלו לקדם את העסק שלכם ולהגשים את כל החלומות שלכם.

למי מתאים ייעוץ עסקי למגזר הערבי?

המגזר הערבי נחשב לאחד המגזרים הגדולים ביותר בישראל וטומן בחובו לא מעט אתגרים. יזמים רבים העובדים בחברה הערבית תוהים האם צריכים ייעוץ עסקי. אנו למדים כי ייעוץ עסקי איננו חובה בשום צורה אך יש באפשרותו לקדם את העסק שלכם אלפי מונים מבחינת התנהלות כלכלית, בניית תוכנית עסקית, יישום כלים פרקטיים וכניסה נכונה אל השוק הערבי.

ייעוץ עסקי למגזר הערבי מתאים לעסקים ערבים הפועלים במגזר הערבי ואף מתאים גם לעסקים המעוניינים לחדור אל השוק הערבי ואינם יודעים איך לעשות זאת בצורה נכונה.

באמצעות שימוש ביועץ עסקי המכיר את המגזר הערבי תוכלו לחדור אל המגזר בצורה נכונה, להתאים את המוצרים שלכם ואת השירותים שלכם בשפה שתתאים, תדבר ותתכתב עם צורת החיים והחשיבה של המגזר.

החשיבות בעבודה עם יועץ עסקי המתמחה במגזר הערבי

לעניות דעתנו ייעוץ עסקי הינו תהליך הכרחי לכל עסק, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על עסק המעוניין לפנות אל המגזר הערבי. אנו למדים כי המגזר הערבי הינו מגזר גדול המורכב ממגוון רחב של גורמים ציבוריים, רשויות מקומיות, קבוצות אתניות, יישובי מגזר, ארגונים ומנטליות שונה. לכן אנו רואים את החשיבות בעבודה אל מול יועץ עסקי אשר מכיר את העולם הערבי על כל צדדיו לצד עולמות הייעוץ העסקי אשר יוכל ללוות אותנו בתהליך.

במהלך עבודה עם יועץ עסקי המתמחה במגזר הערבי תוכלו לחדור בצורה נכונה יותר אל המגזר ולפתח את עצמכם ברמה העסקית, מציאת מפיצים במגזר הערבי, פיתוח אסטרטגיית מכירה ושיווק, מודיעין עסקי ואף איך לפעול בצורה נכונה במדיה בשפה הערבית ולהגיע אל הקהלים הרלוונטיים.

חדירה למגזר הערבי

המגזר הערבי הוא אחד המגזרים הגדולים ביותר ואנו רואים חשש ופחד משני הצדדים לחדור אחד אל השני, כתוצאה מכך עסקים ערביים במגזר אינם יודעים איך לפנות בצורה נכונה אל עסקים לא מן המגזר ועסקים שאינם במגזר אינם יודעים איך לגשת אל המגזר. דרך ייעוץ עסקי נכון ניתן לחבר בין השווקים, להרים את כל המגזרים העסקיים ולמקסם ככל האפשר את התהליכים העסקיים והכלכליים המתבצעים.

אנו ממליצים לכל עסק באשר הוא לשקול חדירה למגזר הערבי, לעיתים מדובר בתהליך אשר עשוי להיות מעט "מבלבל" מאחר ולא פנינו למגזר זה לפני אך מעט אמביציה ויזמות יכולה להוביל אתכם לשבירת כל תקרות הזכוכית שלכם.

בחירת יועץ עסקי במגזר הערבי: איך לעשות זאת בצורה נכונה?

מחיפוש קטן במנועי החיפוש אנו רואים יועצים עסקיים רבים, אך כמעט ובלתי אפשרי למצוא יועץ עסקי המתמחה במגזר הערבי. אז איך נוכל לעשות זאת בצורה נכונה? ריכזנו עבורכם מספר נקודות:

  • ניסיון, ותק ומוניטין – בראש ובראשונה אנו נרצה לעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון, ותק ומוניטין בעולמות הייעוץ והלווי העסקי. כך אנו נוכל להיות מעט רגועים ולדעת שיש לנו בעל מקצוע אשר ראה דבר אחד או שניים במרוצת עבודתו וידע איך לגשת אל הפרויקט העסקי שלנו בצורה נכונה וחכמה תוך כדי אפיון הצרכים שלנו.
  • היכרות נרחבת עם עולמות הפיננסים והעסקים – אנו נרצה לעבוד עם חברה ו/או עם יועץ התמחה בעולמות הפיננסים והעסקים ובעל היכרות נרחבת עם תחום זה. כך נוכל ליהנות מראייה כוללת על העסק שלנו בכל הקשור לעולמות השיווק, מכירה, לוגיסטיקה ואף אפיון נכון של העסק שלנו גם בפן הפיננסי.
  • היכרות רחבה עם המגזר הערבי והשפה הערבית – יועץ עסקי טוב ככל שיהיה אם אין לו ניסיון והיכרות עם המגזר הערבי לא יוכל לבצע את המלאכה בצורה נכונה. אנו נרצה לעבוד עם יועץ עסקי אשר מכיר בצורה רחבה את המגזר הערבי, את המנטליות, את השווקים השונים ואת השפה הערבית.

קאסם אלשאפעי – היועץ של המגזר הערבי

אתם יכולים לעצור את החיפושים מאחר והגעתם למקום הנכון עבורכם. קאסם אלשאפעי הינו היועץ של המגזר הערבי אשר מתמחה בייעוץ לצד ליווי עסקי ופיננסי. קאסם הינו בוגר אוניברסיטת בן גוריון והאוניברסיטה הפתוחה במגוון רחב של תחומים אקדמיים ומקצועיים. קאסם כיום מלווה עשרות עסקים בישראל ועוזר להם לפרוץ בצורה נכונה אל המגזר הערבי תוך כדי מתן מעטפת מלאה בעולמות הפיננסים וייעוץ מקיף.

קאסם הפך כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות הייעוץ ולבחירתם הטבעית של עשרות עסקים בישראל.

בחירה נכונה היא בחירה בקאסם.

ייעוץ עסקי למגזר הערבי
דילוג לתוכן