ייעוץ כלכלי בבאר שבע

בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב משקי בית פרטיים לצד בעלי עסקים רבים בכל הקשור להתנהלות כלכלית. באמצעות ייעוץ כלכלי מכוון מטרה ניתן לקבל עצות, כלים מעשיים, טיפים ולבנות תכנית כלכלית מפורטת ומסודרת בהתאם לצרכים האישיים והאופי של הבית ו/או העסק. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ייעוץ כלכלי בבאר שבע – בדיוק לשם כך קאסם אלשאפעי פה לעשות לכם סדר.

למי מתאים ייעוץ כלכלי בבאר שבע?

במרוצת השנים משרדו של קאסם פגש מאות לקוחות מסקטורים שונים, כאשר נמצא דבר אחד משותף בין כולם. תמיד רווחה העננה – "האם אני צריך ייעוץ כלכלי? ולמי זה מתאים בכלל?" אנו למדים כי ייעוץ כלכלי בבאר שבע איננו חובה אלא זכות ומתאים פשוט לכולם – החל מחיילים משוחררים, סטודנטים, משפחות צעירות ובעלי עסקים קטנים כגדולים. באמצעות ייעוץ כלכלי בבאר שבע ניתן לקחת את העסק ו/או משק הבית הפרטי שלכם ולקדם אותו אלפי מונים מבחינת התנהלות כלכלית תוך כדי יישום כלים פרקטיים ואיכותיים.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בעולמות הכלכלה והייעוץ

מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו רואים מגוון רחב של בעלי מקצוע המציגים את עצמם כמתמחים בעולמות הכלכלה ובייעוץ בפרט. יחד עם זאת אנו נרצה להסתכל על כל אחד מן בעלי מקצוע אלו בזכוכית מגדלת במטרה למצוא את היועץ הכלכלי הטוב ביותר עבורנו. אנו רואים חשיבות בעבודה אל מול בעל מקצוע בעל ניסיון, וותק ומוניטין בתחום – בעל מקצוע זה ידע לאפיין את הצרכים את המצב הקיים לצד הצרכים שלנו ויעבוד ללא לאות על מנת לבנות עבורנו תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת שתעזור לנו לנהל את הצד הכלכלי של העסק ו/או של משק הבית בצורה נכונה וחכמה.

מה הם הדברים שנעשים במסגרת ייעוץ כלכלי בבאר שבע?

ייעוץ כלכלי בבאר שבע הינו שם כללי למגוון רחב של פעולות הנעשות בהתאמה אישית לצרכים הפרטיים והעסקיים שלנו. במסגרת ייעוץ כלכלי פועל היועץ על מנת לאפיין את המצב הקיים, את הצרכים שלכם ואת השאיפות שלכם. במסגרת ייעוץ כלכלי יעזור לכם היועץ להגשים את המטרות הכלכליות של המשפחה ו/או של העסק שלכם תוך כדי הגדרת מטרות לפרקי זמן משתנים(מטרות לטווח הקצר, בינוני ולטווח הרחב) בהתאם ליכולות האישיות שלנו.

דרך ייעוץ כלכלי אנו מונעים מצבים של חוסר יציבות וביטחון במשפחה ובעסק הפרטי שלנו, נהנים מכלים פיננסיים אשר ילוו אותנו בכל תחומי החיים ובחיי היום-יום הפרטיים שלנו ואף יעזרו לנו להעניק לעובדי החברה ואף לילדים שלנו חינוך פיננסי והתנהלותי נכון וחכם הרבה יותר.

ייעוץ כלכלי אינו מלאכה פשוטה וצריכה להיעשות בהתאמה אישית לכל לקוח תוך כדי הבנת הרצונות, השאיפות ומיקומו הנוכחי.

קאסם אלשאפעי הבחירה הטבעית

קאסם אלשאפעי הפך כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של תושבי באר שבע והסביבה. קאסם הינו בוגר אוניברסיטת העיר (אוניברסיטת בן גוריון) לצד האוניברסיטה הפתוחה במגוון רחב של תחומים אקדמיים ומקצועיים. קאסם הינו בעל מקצוע מן השורה הראשונה אשר מספק קשת רחבה של שירותים ומעטפת מלאה תחת קורת גג אחת בעולמות הפיננסים, הייעוץ והעסקים.

מלבד היותו כמומחה בעולם הפיננסים נותן קאסם מענה נרחב גם בעולמות האימון האישי והעסקי, מרצה באוניברסיטה הפתוחה, יועץ משכנתאות ואף בין כל אלו ייסד ומנהל את "גשרים לאקדמיה" אשר מתמחה במתן שירות חינוך פיננסי למוסדות וארגונים.

הבחירה הנכונה של תושבי באר שבע,

קאסם אלשאפעי.

ייעוץ כלכלי בבאר שבע
דילוג לתוכן