יועץ משכנתאות בבאר שבע

אחרי שנים רבות שאתם עובדים קשה, חוסכים שקל לשקל ולעיתים אף מוותרים על חופשות על מנת להגשים את החלום שלכם הנה הוא מגיע. 

אתם מתקשרים לבעל הדירה שלכם ומודיעים לו שבקרוב אתם מפסיקים את חוזה השכירות כי הגיע הרגע בו אתם תרכשו דירה משלכם, אין לכם מושג כמה אנחנו שמחים עבורכם. 

רכישת דירה לצד לקיחת משכנתא הוא אחד האירועים המשמחים ביותר בחייה של משפחה אך יחד עם זאת מדובר באירוע הפיננסי הגדול ביותר איתו משפחה מתמודדת ולכל בחירה בדרך תהיינה השפעה משמעותית על החיים שלכם. 

לכן, כאשר אנחנו מדברים על משכנתאות ורכישת דירה אנו ממליצים לכם להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות בבאר שבע אשר ידע לאפיין את הצרכים שלכם, את היכולות הכלכליות שלכם ולדאוג עבורכם למשכנתא הטובה ביותר.

מהי משכנתא?

יצא לכם לשמוע את הביטוי "משכנתא" כל כך הרבה פעמים, אך יחד עם זאת אתם לא כל כך בטוחים מה היא אומרת. כאשר אנחנו מדברים על משכנתא אנו מדברים על הלוואה אשר מטרתה ברוב המקרים היא לרכוש דירה. משכנתא תינתן לכם תמורת שעבוד מלא של הדירה לבנק עד לתשלום כל החזרי המשכנתא.

ברוב המקרים משכנתא תהיינה הלוואה גדולה במיוחד אשר תתפרש לתקופת זמן של בין 20-30 שנה ותנוע בין מאות אלפי למיליוני שקלים כאשר הלווה יצטרך לשלם עבור הבנק את הסכום המקורי של הלוואה(הקרן) לצד הריביות השונות שהצטברו במהלך שנות ההלוואה(להלן:ריבית).

אנו רואים לא מעט מקרים בהם סכום הריבית המצטבר לאורך כל שנות הלוואה יכול להתקרב בצורה משמעותית אל הקרן (סכום ההלוואה המקורית), המטרה של הלווה בלקיחת משכנתא היא להשיג ריבית טובה ככל האפשר. 

לווה ללא ניסיון, הבנה ומקצועיות בתחום המשכנתאות והפיננסים יכול למצוא את עצמו משלם עשרות ואף מאות אלפי שקלים יותר רק כי היה כל כך להוט להגשים את החלום הגדול. 

אנו ממליצים לכם להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בייעוץ משכנתאות, ליווי ופיננסים אשר ינהל עבורכם את ההתקשרות אל מול הבנקים ויעזור לכם להשיג את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

"אני יכול לעשות את זה לבד, לא חבל על כל הכסף?"

אנשים רבים תוהים לעצמם – "אני יכול לעשות את כל תהליך המשכנתא לבד, למה שאשלם לבעל מקצוע שיעזור לי בנושא?" אם אתם שואלים אותנו זוהי אחת השאלות הנשאלות ביותר אך באותה הנשימה גם האהובות עלינו. 

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא אנו מדברים ברוב המקרים על ההתחייבות הארוכה הגדולה ביותר במחזור חיים של משפחה. משכנתא ברוב המקרים תעלה לנו בין מאות אלפים לכמה מיליונים בהתאם לנכס ולדירה אותה רכשנו ועדיין אנשים רבים מנסים לחסוך עוד "כמה שקלים".

הלכה למעשה הכמה שקלים אותם אתם מנסים לחסוך מרחיקים אתכם מלחסוך עשרות ואף במקרים מסוימים מאות אלפי שקלים. 

יועץ משכנתא הוא איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין אשר יודע איך לגשת בצורה נכונה אל המשכנתא שלכם, לנתח את העסקה ואת הכדאיות שלה ולהתאים את העסקאות הטובות ביותר בהתאם לפרופיל הפיננסי שלנו תוך כדי ייעוץ וחשיבה על העתיד שלנו ולא רק על ההווה.

יועץ משכנתאות ידאג לקחת חלק בכל הקשור לפגישות עם הבנקים וינסה להשיג עבורנו את התנאים הטובים ביותר מאחר ויש לו כוח מיקוח גבוה אשר לא קיים ללווה הרגיל מה שעוזר לנו להשיג משכנתאות בריביות משתלמות במיוחד שחוסכות לנו עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך כל מחזור המשכנתא.

לא עדיף יועץ משכנתאות של הבנקים?

כיום אנו רואים כי הבנקים מעמידים לרשותכם יועצי משכנתאות "בחינם" מטעם הבנקים, אין ספק כי זה מפתה במיוחד. 

יחד עם זאת, עלינו לזכור דבר אחד כאשר אנחנו עובדים עם יועץ משכנתאות מטעם הבנקים – יועץ משכנתאות זה הינו עובד לכל דבר ועניין של הבנק, לכן מה שעומד לראש מעייניו הוא האינטרסים של הבנק ולא של הלקוח. אנו לאו דווקא אומרים שהוא לא חושב על הלקוח אך הוא פועל בצורה מאוד מאוד מוגבלת.

כאשר אתם עובדים עם יועץ משכנתאות בבאר שבע הפועל באופן עצמאי הוא אינו מחויב לאף בנק ומחויב רק לשביעות רצונכם והשגת התוצאה הטובה ביותר, כתוצאה מזה הוא יכול לפנות למספר בנקים בו זמנית, לנהל מו"מ בצורה מקצועית תוך כדי הבנה מקסימלית של רזי המשכנתא. מה שהופך אותו לבחירתנו הטבעית. אם נצטרך לתמצת זו בקצרה אנו נבין:

יועץ משכנתאות בבאר שבע מטעם הבנקים – עובד של הבנק לכל דבר ועניין ומשרת את האינטרסים של הבנק

יועץ משכנתאות בבאר שבע העובד באופן עצמאי – מועסק על ידינו ובעל מטרה ברורה

 

אמרתם יועץ משכנתאות בבאר שבע – אמרתם קאסם אלשאפעי

אם חיפשתם אחר יועץ משכנתאות בבאר שבע אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם. קאסם אלשאפעי הינו בעל חברה לייעוץ וליווי עסקי ופיננסי אשר הפך לביטוי שגור בקרב בעלי עסקים לצד משקי בית רבים באזור באר שבע. 

קאסם הינו בוגר אוניברסיטת בן גוריון והאוניברסיטה הפתוחה במספר תחומים אקדמיים. כיום קאסם נותן מעטפת מלאה בכל הקשור לייעוץ משכנתאות בבאר שבע, ייעוץ וליווי פיננסי לצד ייעוץ עסקי.

משכנתא נלקחת לתקופה ארוכה בחיינו ומשפיעה לא מעט על פרקים שונים בספר שלנו, לכן אנו ממליצים לכם לקחת את נושא לקיחת המשכנתא בכובד ראש. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל מאות לקוחות שכבר בחרו נכון ולדאוג למשכנתא שלכם.

בוחרים נכון – בוחרים קאסם אלשאפעי

יועץ משכנתאות בבאר שבע
דילוג לתוכן